Jonas Haaf Posted November 5, 2018 Share Posted November 5, 2018 Er der en af jer, som har et bud på en helt plan, men billig plade? Gerne en hvor jeg kan lave hul til at montere min fræser og som kan tåle at ligge i en uopvarmet garage. Hærdet glas dur ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 du kan købe dem færdige.. finder lige nogle links Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 De billigste er i aluminium SODIAL Aluminum Router Table Insert Plate w/4 Rings Screws for Woodworking Benches https://www.amazon.co.uk/dp/B07HFNYYPB/ref=cm_sw_r_cp_api_i_DQt4BbFV1H2G1 det er kun alu, men den er afstivet og tyk. findes også i stål men de koster 8-900.. søg på Amazon efter "router mounting plate" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 Det er hele bordpladen jeg skal bruge. Gerne 1x1 meter. En jævn flade, gør det noget nemmere at lave lige kanter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 sålænge pladen er helt plan så kan du bare bruge en god bord plade.. jeg har bygget et gammelt hæve sænke bord om.. det eigtigste er at stål/alu plade er plan og at den lige er 0.1 mm højere end resten. så kan du laver super kanter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 Jeg må finde noget den blå, som kan overleve i et koldt værksted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Vandfast krydsfiner/ trailerbund/støbeplade. Du kan sikkert købe en stump i dit lokale byggemarked. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted November 10, 2018 Author Share Posted November 10, 2018 (edited) Fandt dette i den blå avis. Pladen er forholdsvis tyk og nogenlunde plan, men tror jeg prøver at stryge et lag epoxy på, så det bliver helt plant. Nuværende projekt klarer jeg nok på en tyk krydsfiner plade, så det kan blive færdigt. Edited November 10, 2018 by Jonas Haaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted November 11, 2018 Author Share Posted November 11, 2018 Det stak lidt af... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 12, 2018 Share Posted November 12, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted July 15, 2019 Share Posted July 15, 2019 Nemlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts