Kermit Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 Hej alle Lang tid siden at jeg har været herinde - tror jeg sidst var sådan rigtig aktiv omkring 2005/2006 stykker. Anyways, jeg havde et RMV trommesæt i grøn sparkle, og ville egentlig prøve at undersøge hvor det var endt henne af i verden. Så hvis nogle kan hjælpe, så vil jeg være super taknemmelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 Et opklarende spørgsmål.... Er stødt på RMV før - på nogle stativer. Hvad står det for, ? og hvilket land kommer det fra. Hvor gammel var dit sæt? Hvad bestod af.? Måske lidt nemmere hvis du havde et vellignende fotos - her på siden, hvis andre ville holde" udkig" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 Jeg mener at det var forbi Kasper Erge for et Par år siden. Prøv at skriv til ham:). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 De kommer fra Brasilien, og blev importeret af nogle Tyskere for år tilbage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 Gunnar: Ja - det fandt jeg ud af senere - men RMV er da vist en sjældenhed på vore breddegrader..../Jørgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts