kylling Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Halløj folkens Det er godt nok længe siden! Jeg mangler lidt råd ifht. at købe mig et sæt formstøbte ørepropper. Min tinnitus er efterhånden blevet så sløj at jeg bør beskytte mine ører bedre når jeg er i støjende omgivelser - især livemusik. Mit spørgsmål går på; hvem i kbh laver de bedste formstøbte ørepropper til det formål? Jeg har søgt lidt, og der er ingen indlæg af nyere dato. Tak på forhånd! Vh. Frederik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Jeg har fået lavet to sæt hos Audiovox, og de fungerer i hvert fald glimrende. De koster ca. 1750 kr. Hvis du er medlem af DMF eller ORA (det billigere alternativ) får du dem til 1250 kr. Sidst jeg tjekkede holdt de til i Herlev. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted January 13, 2019 Share Posted January 13, 2019 Er der nogen der har erfaringer med audiovox ørepropper med Ultimate Ears høretelefoner i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted January 14, 2019 Share Posted January 14, 2019 Jeg har audionova, de er fine. Har også haft rexton de var også fine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts