Kaj Skare Jensen Posted January 31, 2019 Share Posted January 31, 2019 (edited) Hejsa, jeg ville høre om der er nogen som har erfaringer med Pearl P930 Demanator??? Jeg står og mangler en god pedal til metal, grunge, punk,(Hård) rock, Blues, pop musik med mere. Når jeg skriver Metal og punk er det KUN numre, der kan klares UDEN dobbel pedal....og numre der ikke køre op over de 275 bpm, som i min verden er tæppebankeri Med venlig hilsen Kaj Edited January 31, 2019 by Kaj Skare Jensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted February 2, 2019 Share Posted February 2, 2019 Jeg er rigtig glad for min. God føling. Nu er jeg ikke i den hårdtslående genre, men synes alligevel der er masser af kraft i den. Må samtidig tilføje at mit sammenligningsgrundlag "kun" er diverse andre Pearl Pedaler og en DW 4000 serie. Mvh Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaj Skare Jensen Posted February 2, 2019 Author Share Posted February 2, 2019 Hej Erik, tak fordi du gav dig tid til at svare God føling og lynhurtig respons betyder alt for mig... Må jeg spørge Erik...er du "Heel up" eller "Heel Down" trommeslager??? Mvh Kaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 Hej Jeg er nok mest Heel down. Nå der skal bankes lidt mere igennem bliver det til en smule Heel up. Ved ikke hvorfor. Mystisk svar. Håber du kan bruge det. Ellers siger du bare til. vh Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 Hvis du kan komme til Vissenbjerg en mandag aften kl 18.00, så kan du prøve en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaj Skare Jensen Posted February 3, 2019 Author Share Posted February 3, 2019 Hej Erik tak for dit svar så har jeg et andet spørgsmål....har p930 en hurtig respons??? Med andre ord, er det nemt at lave doubles, treoler også videre??? Med venlig hilsen Kaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted February 5, 2019 Share Posted February 5, 2019 Det er ikke noget jeg bruger så meget, så der bliver jeg dig svar skyldig. Men skriv eller ring på 42 22 51 43, hvis du vil prøve en ved lejlighed. Den står og bliver brugt "out of the box" og den indstilling passer fint til mig vh Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaj Skare Jensen Posted February 5, 2019 Author Share Posted February 5, 2019 Tak for svaret hvis jeg kommer til Fyn ved lejlighed, så slår jeg lige på tråden Mvh Kaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts