DaPhunk73 Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Jeg bruger af og til det trick at dæmpe bundskindet på lilletrommen med en tynd stofserviet hvis jeg skal spille lavt i akustiske sammenhænge. Eller nogen gange bare hvis akustikken er træls. Faldt over denne tingest https://www.google.com/search?q=snarepal&oq=sna&aqs=chrome.2.69i57j69i61j69i59j0l2.2349j0j7&client=ms-unknown&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=YI7s_doay2qcAM: Den skulle gøre noget lignende. Er der nogen der har prøvet den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 11, 2019 Share Posted February 11, 2019 Den ser godt nok drastisk ud!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Det ser helt vildt ud! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaPhunk73 Posted March 19, 2019 Author Share Posted March 19, 2019 Har fået den. Den dæmper faktisk ikke så meget som jeg havde regnet med. Har dog ikke prøvet den på job endnu. Tænker jeg får god gavn af den til f ex jobbet med det lille gospelkor i en kirke.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Har altid en med til jobs små steder. Den virker ok, unden at være et mirakel. Tynde stål trommer dør i klangen når man bruger den. Det er ikke fedt. Men min træ lilletromme er knap så følsom og lyder fint med den på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Når jeg leger lydmand for andre bands bruger jeg den også (hvis jeg kan overtale trommeslageren) de helt små steder. Det gør at lilletrommen blender meget bedre med musikken, frem for at stå meget højt i lydbilledet. Så den er meget fint unden at være het så effektiv som jeg kunne ønske. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaPhunk73 Posted April 18, 2019 Author Share Posted April 18, 2019 Jeg har ikke prøvet den på job endnu. Men som sagt er mit indtryk fra øvelokalet, at den ikke dæmper så meget som den ser ud til. I hvert fald ikke fra hvor man selv sidder. Tænker den måske dæmper mere hidsig bundskinds lyd udadtil. Hvad jo også er meningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts