Gunnar Kristiansen Posted April 5, 2019 Posted April 5, 2019 Jeg har en plan om at lave en lille samling med (måske) 10 legendariske TS tråde. Måske endda udvide konceptet også, men i første omgang som sådan. (Denne besked er derfor primært henvendt til jeg "gamle" TS'ere.) Hvad husker du som legendariske TS-tråde? Hvad er den sjoveste? Hvad er den vildeste selvbygger-tråd? Hvad er kørt mest af sporet? Hvis du vil hjælpe med at grave dem frem, vil det være helt på toppen! 1
Gunnar Kristiansen Posted April 5, 2019 Author Posted April 5, 2019 Jeg lægger lige ud: @Kenneth Andersen's tråd om tilblivelsen af hans Padouk (stavlimede) lilletromme. Den imponerede mig dengang, og det gør den sådan set stadig! Tråden fik 158 og - nåja -13.977 visninger!
Gunnar Kristiansen Posted April 5, 2019 Author Posted April 5, 2019 …denne tråd er så helt i samme liga:
Gunnar Kristiansen Posted April 6, 2019 Author Posted April 6, 2019 SORRY! NU … kan I poste i denne tråd!
erikjensen Posted April 6, 2019 Posted April 6, 2019 God ide med sådan en "best of" liste Ok, jeg vil gerne nominere en af Froggys komplet vanvittige og total crazy videoer, f.eks denne: Det er originalt, underholdende og på højde med noget af det bedste fra Monty Python 1 2
bcdrum Posted April 7, 2019 Posted April 7, 2019 21 timer siden, erikjensen skrev: God ide med sådan en "best of" liste Ok, jeg vil gerne nominere en af Froggys komplet vanvittige og total crazy videoer, f.eks denne: Det er originalt, underholdende og på højde med noget af det bedste fra Monty Python Den er jeg fanme helt med på... åhhhh den med gummigeden.....klasse
Recommended Posts