Jes fra Roland Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 På vegne af Nicolai Westh deler jeg lige denne. Jeg håber I vil hjælpe ham med at udfylde undersøgelsen. Kære alle danske trommeslagere. Jeg spørger her ydmygt om jeres hjælp. Jeg er i gang med at færdiggøre min uddannelse, og til mit afsluttende eksamensprojekt har jeg valgt at arbejde med markedet for hybrid trommer i Danmark. Til dette har jeg udarbejdet et spørgeskema som kun tager 5 minutter at svare på, og jeg håber at så mange af jer som muligt vil hjælpe mig ved at svare på spørgeskemaet. Det er naturligvis anonymt, og alle besvarelser af trommeslagere på alle niveauer, vil blive modtaget med den aller største taknemlighed fra min side. Det er ikke et krav at man ved noget om hybrid trommer på forhånd. På forhånd tusinde tak til jer alle sammen! Link til spørgeskemaet: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoMngBRzO_O9MlP6hefTNqj4g5r5QxPlZ9BKtf_jPN2_mDQA/viewform?fbclid=IwAR3hHOWvmH8ikB0aTspWbcG-A07nQQbM9DP_EhjtVked5Rcu1-jA7GIl-W4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Check! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Done Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted April 11, 2019 Share Posted April 11, 2019 Done Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 Gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted April 12, 2019 Share Posted April 12, 2019 .. osse her .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Hallbæck Posted May 2, 2019 Share Posted May 2, 2019 ...og her - noget forsinket... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts