rettmer Posted August 17, 2019 Author Share Posted August 17, 2019 Ang. lyden, kan jeg sige, at der er meget af den. Uanset stemning og marshall kabinetter, trænger den fint igennem. God seidingfølsomhed. Meget kedellyd. Jeg skiftede topskindet til coated CS, så den fik en fed tør bund uden for mange overtoner. Tænker den er fed til alt med rock på og noget fed beskidt blues-rock. Snare bed er lavet bred og ca. 2mm. dyb. Der er plads til en 42-strengs. Jeg har lige nu monteret en 24-strengs, men tror faktisk jeg vil prøve en Puresound EQ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 (edited) SEJT MAND!! vildt fed!!! Edited August 17, 2019 by henrikrathje Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 og ja. tyk alu opfører sig faktisk næsten som stål.. I volumen.. faktisk mere tone.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_50 Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Den er blevet super flot! Godt arbejde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 WOW! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted August 20, 2019 Author Share Posted August 20, 2019 På 17.8.2019 den 10:04 , henrikrathje skrev: og ja. tyk alu opfører sig faktisk næsten som stål.. I volumen.. faktisk mere tone.. Nemlig, der er meget tone. På 17.8.2019 den 15:16 , k_50 skrev: Den er blevet super flot! Godt arbejde Mange tak- jeg er ganske godt tilfreds På 19.8.2019 den 14:21 , Mads Valther skrev: WOW! På 17.8.2019 den 10:02 , henrikrathje skrev: SEJT MAND!! vildt fed!!! Tak, der er noget x-factor over den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Fantastisk. Den må være i den absolutte top af selvbyg-projekter herinde. Og sikke meget lyd, der må være i den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted December 10, 2019 Author Share Posted December 10, 2019 Hej Jon Er igang med et projekt, hvor den passer godt, men bæstet skal virkelig tøjles. Den har det helt rigtige sweetspot som ligger over et bredt område, faktisk, så næste skridt bliver at tage noget af godstykkelsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRUMMAKER Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 rigtig flot ..tromme .. blev den ved med at være rund efter drejning .. eller hvad ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted January 1, 2020 Author Share Posted January 1, 2020 Ja, den blev faktisk mere rund. Dog har jeg ikke tjekket med måleur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts