misterling Posted November 4, 2019 Share Posted November 4, 2019 Jeg har ovenstående snare, der har lidt overlast. den har en bule i den nederste reife samt bearing edge. Trommen var også involveret i den Gator case sag for et par år siden, hvor limen i kasserne gjorde at alt chrome på hardwaren rustede/krakelerede.. trommen bliver ikke produceret længere, og der er ingen til salg (heller ikke internationalt) så måske den er et samleobjekt for nogen? Jeg har besluttet mig for at sælge trommen. Hvad vil denne tromme være værd i nuværende stand versus, hvis den blev restaureret? mvh, mikkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
misterling
Jeg har ovenstående snare, der har lidt overlast.
den har en bule i den nederste reife samt bearing edge.
Trommen var også involveret i den Gator case sag for et par år siden, hvor limen i kasserne gjorde at alt chrome på hardwaren rustede/krakelerede..
trommen bliver ikke produceret længere, og der er ingen til salg (heller ikke internationalt) så måske den er et samleobjekt for nogen?
Jeg har besluttet mig for at sælge trommen. Hvad vil denne tromme være værd i nuværende stand versus, hvis den blev restaureret?
mvh,
mikkel
0 answers to this question
Recommended Posts