k_50 Posted January 12, 2020 Posted January 12, 2020 Jeg har endnu en gang impulskøbt nye, gamle trommer. Og det skal fejres med billeder og hurra! Denne gang er det blevet til et dæjligt Asba i stål - 24", 13", 14", 18" og en ekstra 18" uden ben til en alt for billy pris. På billederne er det 14" oppe og en 15" Slingerland lilletromme fra 50'erne.
k_50 Posted January 13, 2020 Author Posted January 13, 2020 12 hours ago, Mads Valther said: Fedt mand! Totalt fedt. Det siger knaldebang på en måde, som forhåbentlig passer bedre ind i mit band end mit Premier, som lyder meget mere rart.
Rasmus Espersen Posted January 16, 2020 Posted January 16, 2020 Kæft det ser fedt ud! Godt impulskøbt! Har du fået nye bækkener også? Med logoer på! Hvordan fungerer det med nitter i hihatten?
k_50 Posted January 17, 2020 Author Posted January 17, 2020 Jo tak. Jeg synes også selv, jeg har været dygtig! Bækkenerne har jeg haft et godt stykke tid. Faktisk er det alt for længe siden, jeg har fået noget nyt i posen. Jeg fik bare lyst til at hænge noget andet end gammelt Zildjian op og til at brede mig lidt, mens vi har øveren for os selv - derfor det hullede ude til venstre. Nitter i hihat er fedt. Jeg kører med en ret tung bund, og de bløder lige den halvåbne lyd lidt op, når jeg prøver ikke at spille for højt. Når jeg spiller igennem, hører man dem ikke rigtig.
Recommended Posts