MattiasF Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 Hej derude, Er der nogen der har kørt med V-Expressions på deres el-trommer. Jeg købte SYNC-pakken for nylig til TD-9V2 og undrede mig over, at de ikke havde programmeret 4. tam (AUX1) korrekt. Hvis der er nogen der vil teste den yderligere, så smid mig en pm. med mail-adresse. Samtidigt kan jeg anbefale deres program; VDrumLib - det har dog kun begrænset prøvetid (10 dage). Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikj_dk Posted July 25, 2020 Share Posted July 25, 2020 Hej Mattias, Jeg har anvendt et par pakker (så vidt jeg husker) fra V-Expressions. Jeg har ikke været vildt imponeret, men det har været ok. Til gengæld har jeg været super glad for en pakke jeg har købt af drum-tec.de. Jeg spiller på TD-11. mvh. Niels Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
MattiasF Posted July 28, 2020 Author Share Posted July 28, 2020 Jeg var rimelig skuffet over "SYNC" pakken - mht. at 4. tom var programmeret forkert. Det er trods alt det man betaler dem for. Jeg fik så et tilbud på deres "Acustix" - den er lidt bedre programmeret, men har konsekvent koklokke på 2. tom rim. Det skal dog siges - når fejlene er rettet - at det er en nem måde, at have mange forskellige trommesæt på sit modul og slippe for nogle af Rolands mere eksotiske opsætninger. Drum-tec.de vil jeg huske, når jeg på et tidspunkt opgraderer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts