Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har fået nye, gamle trommer igen. Denne gang et 6-lags Ludwig 24", 14", 16", 18".  Der var ikke ben med til 16", så den må komme med på nogle senere billeder.

50249042782_689e381c6e_c.jpg

50248202398_407cbc964c_c.jpg

Ludwig og Paiste passer bare sammen. Det er lige før, jeg bliver nødt til at sælge min Zildjian-samling for at finansiere en 6,5" Supra....

50248842286_c7b7234deb_c.jpg

Posted (edited)

Var det sættet til 8000 kr, du fik fingre i ...? - Så godt tilbudet, men nåede ikke at reagere, desværre!

Det var sa'me billigt!

Edited by søs
Posted
1 hour ago, søs said:

Var det sættet til 8000 kr, du fik fingre i ...? - Så godt tilbudet, men nåede ikke at reagere, desværre!

Det var sa'me billigt!

7,5 i hurtig handel.

• Like 1
Posted

Der er pænt dødt herinde, må man konstatere, når man poster Ludwig og Paiste, og selv Dennis ikke kommenterer...

• Like 1
Posted (edited)
På 24.8.2020 den 18:03 , k_50 skrev:

Der er pænt dødt herinde, må man konstatere, når man poster Ludwig og Paiste, og selv Dennis ikke kommenterer...

Jamen, jeg kommenterer da gerne en extra gang.

Er helt med på, Ludwig og Paiste er en fed kombo - her Ludwig Classic Maple, Supraphonic 14x6½ og Paiste 2002.

IMG_2167.JPG

IMG_2163-1.jpg

Edited by søs
  • Like 1
Posted (edited)
23 timer siden, Gunnar Kristiansen skrev:

Så kan man da tale om, at du er blevet voksen Søren! :D

Tjo, faktisk ejede jeg helt nyt Ludwig og Paiste 2002 allerede i 70'erne - men motorcykler og kærester "ødelagde" det forhold dengang. Et nyt Ludwig sæt kostede dengang godt 10.000 kr - næsten umuligt på en lærlingløn.

Så jeg har i min voksne alder (50+) efterhånden fundet brugte erstatninger for de tabte drømme fra dengang.

I dag ville jeg squ' gerne have haft fingre i Niels' (k_50) "nye" fede Ludwig-sæt - som denne tråd egentlig handler om - men jeg har faktisk ikke plads til flere sæt.

Edited by søs
Posted
50 minutes ago, søs said:

Tjo, faktisk ejede jeg helt nyt Ludwig og Paiste 2002 allerede i 70'erne - men motorcykler og kærester "ødelagde" det forhold dengang. Et nyt Ludwig sæt kostede dengang godt 10.000 kr - næsten umuligt på en lærlingløn.

Så jeg har i min voksne alder (50+) efterhånden fundet brugte erstatninger for de tabte drømme fra dengang.

I dag ville jeg squ' gerne have haft fingre i Niels' (k_50) "nye" fede Ludwig-sæt - som denne tråd egentlig handler om - men jeg har faktisk ikke plads til flere sæt.

Plads er vel altid et problem, man kan løse...

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at noget nær drømmesættet er til salg i Malmö. Så for den rigtige pris (som er højere end den, jeg har givet), kan jeg godt lokkes til at sælge...

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 10 months later...