Jeg har ikke trommet længe. Rigtig længe - men jeg har stadig alt mut udstyr. Det hele har stået opbevaret de seneste fem år, og nu kan jeg ikke længere argumentere for at gemme det. Jeg vil gerne sælge, men jeg er noget i tvivl om, hvad jeg skal forvente at få for det hele. For 8-10 år siden, da jeg købte alt (brugt), så var der fuld gang i trommesalget.
Udstyret kan deles op i:
Keller custom sæt. 8lags ahorn, grøn-bejset. 10x8, 12x8, 14x12, 20x16 og 14x5 snare. Har nogle ret funky lugs. Hele sættet har RIMS og Yamaha tombeslag. Ser godt ud, lyder fedt.
Bækkener:
14" Zildjian New beat hi-hat fra 60'er
15" Anatolien Impression Crash
20" Dream contact crash/ride
22" Zildjian K Custom Dark ride, fra midt 90'erne, hvor de var bedst.
Snares:
14x5,5" Ludwig WFL træ lilletromme i Red Sparkel fra 1957 (dato-stempel i kedlen). Det er (så vidt jeg ved) IKKE en buddy rich model.
14x6" Pearl COB snare fra 60'erne. Tung, herlig sag.
Stativer:
Yamaha stativer af forskellig alder.
Hi-hat, BD pedal, 2x snare, 3 bækkenstativer med bom
Kasser:
10,12,14,20,14SN Humes and Berg Enduro med skum-fyld. (Stortrommekassen har ikke fyld).
Jeg kunne godt bruge en vurdering af hele banden, men særligt de tre markerede med fed. Er der derudover nogen tips til, hvor jeg skal sætte det til salg? Der er ikke så meget liv i TS-markedet, som jeg husker det.
Question
Bjarne
Hej nørder,
Jeg har ikke trommet længe. Rigtig længe - men jeg har stadig alt mut udstyr. Det hele har stået opbevaret de seneste fem år, og nu kan jeg ikke længere argumentere for at gemme det. Jeg vil gerne sælge, men jeg er noget i tvivl om, hvad jeg skal forvente at få for det hele. For 8-10 år siden, da jeg købte alt (brugt), så var der fuld gang i trommesalget.
Udstyret kan deles op i:
Jeg kunne godt bruge en vurdering af hele banden, men særligt de tre markerede med fed. Er der derudover nogen tips til, hvor jeg skal sætte det til salg? Der er ikke så meget liv i TS-markedet, som jeg husker det.
Der er et billede at Keller custom (bare for at se Lugs) her: https://www.dropbox.com/s/zsvumnqu6zteqgm/IMG_0211.jpg?dl=0
Edited by BjarneLink to comment
7 answers to this question
Recommended Posts