HamFraEmbryo Posted January 26, 2021 Posted January 26, 2021 (edited) Jeg anskaffede mig her op til nytår et Yamaha Maple Custom af den gammeldags slags med guldfarvede lugs og i noget gennemsigtig sort finish. Det er i 10x8", 12x10", 14x12", 16x14" og 22x16". 10, 12, 14 og 22 er i følge serienumrene fra '94, mens 16" tammen er fra '04. De lyder fedt efter jeg har monteret nye skind. Der er kommet Clear Emperor over Ambassador på tammerne og Clear PS3 på stortrommen. Der fulgte desuden en Ludwig lilletromme med i 14x6,5" af ahorn med en lækker figured finish. Den har jeg monteret PS77 på. Jeg fik også lidt bækkener med. Blandt andet det 22" Zildjian K Custom Dark Ride jeg bruger på billederne. Derudover har jeg anskaffet mig et Istanbul Agop 18" medium thin crash. Det eneste der ikke rigtigt spiller er at jeg ikke rigtigt kan blive venner med gulvtammer der hænger. Det både føles og lyder mærkeligt når man er vandt til gulvtammer på ben. Edited January 26, 2021 by HamFraEmbryo
Mads Valther Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 Sorte trommesæt er næsten altid flotte!
Recommended Posts