Pearl Crystal Beat Rock Clear

Rask94
 Share

Recommended Posts

Jeg sælger mit fede Pearl Crystal Beat Rock configuration, da jeg har fundet et andet sæt. Sættet er super flot og skærer super godt igennem. Det har været ude og spille en eneste gang og det lød så fedt med mics på. Gulvtammerne er der smæk på og stortrommen er en mindre kanon 😁

Sættet består af:

• 22" x 16" Stortromme
  • 12" x 08" Hængetam (Der er optimount på trommen. Bemærk at clamp+tomholder som er på billeder ikke!!! medfølger)
  • 14" x 13" Gulvtam
  • 16" x 15" Gulvtam

Der er Remo Pinstripe på alle tammer på nær 14". 14'erens Pinstripe-skind var skævt - derfor sidder der et andet ældre skind på. Jeg mener, at der sidder et Powerstroke på stortrommen - det kan med fordel skiftes til Evans EMAD2 - det lyder for vildt! 🥁

Nyprisen for sådan et sæt her er lige nu 9.300 taget fra Thomann. Sættet er fra December 2019 og da Thomann har 3 års garanti er der altså garanti til december 2022. Der er skiftet reifer på 12"eren, da den originale havde en elendig samling. Sættet er sat til 6899, men kom gerne med et kvalificeret bud. Sættet står i samme stand som jeg købte det - altså som demo. Det har altid været plejet meget og er for under 1 uge siden renset og pudset. Jeg har som sagt købt et demo-sæt, altså det er købt med små kosmetiske skader (se sidste billeder). Stortrommen har den klassiske ridse fra hængetam - Jeg har læst at man med sandpapir og pudsemiddel til akryl kan fjerne ridsen på stortrommen, men jeg tør ikke.

12" tammen har en flad plet på kedel på ydersiden. Ingen af de to skader er noget, som påvirker lyden. Sættet befinder sig i Slagelse og er stillet op, så det kan prøves. Smid gerne en kommentar, hvis der er spørgsmål.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg