Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg skal have nogle nye bækkener, Zildjian. Hvor ville i prøve bækkener hvis det var jer?
Holder til i KBH. Efter 4sound lukkede, kender jeg absolut ingen butikker som havde et så stort udvalg som dem :wacko:

Dem jeg kigger på er:

Zildjian 12" A-Series New Beat Hi-Hat
Zildjian 16" K-Custom Hybrid Crash
Zildjian 17" K-Custom Hybrid Crash
Zildjian 20" K Constantinople High Ride

Posted

Svaret er desværre nok, at der ikke rigtig er nogen i nærheden af hovedstaden, der har noget prangende udvalg af Zildjian. At du er så specifik gør det næppe lettere. Min erfaring med Zildjian er, at de varierer meget i lyd, også selv om det er samme model og størrelse. Jeg ville derfor nok prøve det der nu er at finde, og så se om ikke der er noget der behager dine øren - også selv om der ikke står Zildjian på…

Du må prøve at ringe rundt til butikkerne (Drumstick, SC, Drum Station, DrumCity, Plektrum…) og forhøre dig, men jeg tror at det bliver svært at få dem til at tage noget hjem som du ikke er sikker på at du vil have.

Sidste mulighed, som jeg ikke er meget for at anbefale, er at bestille dem hos Tysken, og så returnere dem hvis de ikke lever op til forventningerne. Bare husk at det netop er fordi for mange gør netop det at de hjemlige butikker ikke har så stort et udvalg længere…

• Like 2