Simon Duun Posted May 16, 2021 Posted May 16, 2021 Endelig fik jeg opgraderet hele mit kit, som jeg i de sidste 15 år har spillet på noget der lignede = 🤢. Kan ikke beskrive hvor glad jeg er 😌 2
Hasse Tang Posted May 16, 2021 Posted May 16, 2021 Tillykke med det! Og jeg kan se st du købte de bækkener du nævnte i dit tidligere indlæg 🤗. Lyder de som du håbede på/regnede med? 1
Mikas Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 Det ser fantastisk ud Smukke bækkener. Laver du stadig videoer med dit spil?
Simon Duun Posted May 18, 2021 Author Posted May 18, 2021 On 5/16/2021 at 9:12 PM, Hasse Tang said: Tillykke med det! Og jeg kan se st du købte de bækkener du nævnte i dit tidligere indlæg 🤗. Lyder de som du håbede på/regnede med? Det lyder fuldstændig fantastiske. Købte dem faktisk i blænde; har vidst været heldig
Simon Duun Posted May 18, 2021 Author Posted May 18, 2021 43 minutes ago, Mikas said: Det ser fantastisk ud Smukke bækkener. Laver du stadig videoer med dit spil? Det er det i den grad også. Det kommer jeg helt sikkert til at gøre igen. Har haft det så nedern hver gang jeg har skulle kigge på mine gamle slidte grydelåg (ikke at der er noget dårligt i ældre gear)
Simon Duun Posted June 5, 2021 Author Posted June 5, 2021 On 5/31/2021 at 12:40 PM, Gunnar Kristiansen said: Hvilket trommesæt er det egentlig Simon? Faktisk et gammelt Tama Hyperdrive Birch. Lyder fantastisk
Recommended Posts