erikjensen Posted August 24, 2021 Posted August 24, 2021 Rolling Stones-medlem Charlie Watts er død https://nyheder.tv2.dk/udland/2021-08-24-rolling-stones-medlem-charlie-watts-er-doed
Mads Valther Posted August 25, 2021 Posted August 25, 2021 Jeg er faktisk ret overrasket over at det påvirkede mig så meget. Ham har jeg virkelig lyttet meget til. 1
Hasse Tang Posted August 27, 2021 Posted August 27, 2021 Jeg har ikke lyttet så meget til ham, men hans status og betydning kan man ikke sætte spørgsmålstegn ved. Derudover synes jeg jo at det er lidt tankevækkende at han dør som den første, med tanke på hvordan især Keith Richards har behandlet sig selv…
Gunnar Kristiansen Posted August 30, 2021 Posted August 30, 2021 På 27.8.2021 den 19:47 , Hasse Tang skrev: Jeg har ikke lyttet så meget til ham, men hans status og betydning kan man ikke sætte spørgsmålstegn ved. Derudover synes jeg jo at det er lidt tankevækkende at han dør som den første, med tanke på hvordan især Keith Richards har behandlet sig selv… Keith Richards dør aldrig - det er bevist!
rettmer Posted August 31, 2021 Posted August 31, 2021 22 timer siden, Gunnar Kristiansen skrev: Keith Richards dør aldrig - det er bevist! Præcis- han må efterhånden være kemisk præpareret på indersiden😆 Gad vide om de fortsætter- Charlie er ret svær at erstatte 1
Hasse Tang Posted August 31, 2021 Posted August 31, 2021 Nu har de jo allerede hyret Steve Jordan til den kommende turné, en udmærket erstatning vil jeg mene. Måske han ligesom Darryl Jones kan overtales til at blive hængende...?
rettmer Posted September 2, 2021 Posted September 2, 2021 På 31.8.2021 den 12:09 , Hasse Tang skrev: Nu har de jo allerede hyret Steve Jordan til den kommende turné, en udmærket erstatning vil jeg mene. Måske han ligesom Darryl Jones kan overtales til at blive hængende...? Wow, det bliver spændende
Recommended Posts