Guest jon petersen Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Det ser da fedt ud! Så kan 2 slagere deles om én stortromme! Smart i et for lille øvelokale, hvor man godt vil spille med sin kammerat eller have sine egne toms/lilletromme... Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Hmmm dette må være en kandidat... Fra ebay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Hmmm dette må være en kandidat... Fra ebay til gengæld ser vinen i baggrunden god ud Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 (edited) Såååådan dér. Benene til gulvtam i hængetammerne og så kan gulvtammen ellers lige stå direkte på gulvet. Også spændende opsætning af lilletrommer og bækkener, specielt hi-hatten. Edited August 4, 2011 by seitan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Madsen Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajak Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 og tjek lige de svedige folder i reso, højre tam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mumrik Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 (edited) Fantastisk!! Tak fordi du gjorde en, ellers ret træls, sygedag god Mvh A Edited September 13, 2011 by mumrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Raabæk Olsen Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 haha genialt! ligner det ikke mere opstillingen til gong drums (hvis det er det det hedder) Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 og så er der denne!! http://www.dba.dk/trommesaet-sonor-roedt-tro/id-78199600/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 og så er der denne!! http://www.dba.dk/trommesaet-sonor-roedt-tro/id-78199600/ Yes det er en kandidat og speceilt fordi det :incordere stol samt stikker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Hvis du tænker på bækkenopsætningen i dette link, hænger Ndugu Chanclers bækkener bare generelt stort set lodret Link to comment Share on other sites More sharing options...
moqtev Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Ja og siden det er ham der spiller trommer på "Billie Jean" kan man godt tilgive ham det lidt specielle bækkensetup Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 (edited) Så er firmaet også selv ude om det! Mit link] Edited December 3, 2011 by frogspoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Så er firmaet også selv ude om det! Mit link] Er det ikke lidt skuffende at de ikke også har fået hihat stativet op at hænge på stortrommen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Er det ikke lidt skuffende at de ikke også har fået hihat stativet op at hænge på stortrommen. det er bestemt også den eneste grund til at jeg ikke har købt sættet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Dam Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 det er bestemt også den eneste grund til at jeg ikke har købt sættet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan "Due" Jensen Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Så er der denne Mit link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixie Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Så er der denne Mit link Det er da en ulden annonce. Annoncen er fra idag men billederne er 3 år gamle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan "Due" Jensen Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Det er da en ulden annonce. Annoncen er fra idag men billederne er 3 år gamle. Haha ja det havde jeg slet ikke bemærket. Men jeg gad godt at høre de "pise bækkener"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvestergaard Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Så er der denne Mit link Det mest latterlige ved det er næsten at han forlanger 10K for det sæt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixie Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Det mest latterlige ved det er næsten at han forlanger 10K for det sæt!!! hvem tør ringe på sættet? og så dukker vi op hele ts-banden og spørger ind til det.. hehe det kunne være sjovt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Endnu en kandidat. Ååh ja, de bliver jo ved med at dukke op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hansen Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 kunne ikke lade være Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts