På netop overståede Namm Show 2019, har Sabian vist deres nye logo frem, samt præsenteret en række ændringer i deres AAX serie.
Det nye logo har været meget omdiskuteret på internettet den seneste uges tid. Mest med negative kommentarer. Men faktum er, at Sabian har valgt at forfriske deres visuelle identitet – om man så kan lide det eller ej. Dertil har Sabians marketings-team præsenteret verden for deres nye filosofi med logoet – den kan du læse mere om her hvis du har lyst.
Udover det nye logo har Sabians AAX serie fået nogle tilføjelser i kraft af Thin, Medium og Heavy modeller. Dette vil give serien en bredere tonal palette, med bl.a. lidt mere mørke og kompleksitet.
“AAX was ground-breaking when we introduced it in 1993,” udtaler Sabians director of R&D Mark Love, “but 25 years later, the ways drummers play, record, and listen to music have evolved dramatically. In order to remain relevant as a modern-sounding cymbal, we knew AAX must also evolve.”
Udover at man har tilføjet nogle AAX modeller, så har Sabian også valgt at fjerne en række modeller fra AAX serien. Dog forbliver X-Plosoum, Freq, Aero og Omni uændret.
Skriv en kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.