Fallout 3


Frank

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Puuuha, så er jeg den eneste der betalte for den ;-)

 

fuck det, jeg syntes det var pengene værd.

Og ja, hvis du skal have operation anchorage, så kræver det at du har mindst 400 mb ledig plads.

 

Jeg tænkte, hvilke platforme spiller i det på ?

jeg spiller det selv på en xbox 360.

 

 

til jer med pc, har i lavet den mod hvor i kan hæve jeres level til 100 ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Spiller på PC. Nok derfor den kunne fås gratis...:)

Men hvis du kommer på The Rock i morgen til Dawn of Demise, så giver jeg en bajer :)

 

Anywho...det lyder cool med det mod´eri...

Hvordan funker det??

 

Imorgen er desværre en no-go for mig. jeg har en photosession med mit band der ;-)

 

Jeg ved ikke lige hvordan det rent faktisk funker, men der ligger nogle ret simple instruktioner rundt på nettet. Også til hvordan du kan modde dine våben ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gætter på der skal stå harddisc PLADS...?

Men ja du skal ha harddisk og plads på den, så du kan installere add-on ;-)

 

altså, hardwareplads var sådan lidt implicit ;-) men jeg spiller på en 360, og der er det ikke en selvfølge, at man har en harddisc :)

 

tror lige jeg skal undersøge hvad sådan en djævel står i

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Weee.... så kom jeg endelig igang med Operation Anchorage og det er jo lækkert.

Bortset fra at jeg nu sidder fast!

 

Jeg skal ud og slukke for en Pulse Generator og der skal jeg via Lighthouse (ifølge kortet), men kan simpelthen ikke finde ud af at komme videre fra Lighthouse :argh:

Jeg kommer ind ad én dør, og ud ad en anden...og så stopper festen ligesom :huh:

 

What dælen do I do??

 

PS: Det skal lige siges, at der gik lidt øl i den i går aftes, så det er muligt det bare var mig der var lidt rundskæv :tu:;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Weee.... så kom jeg endelig igang med Operation Anchorage og det er jo lækkert.

Bortset fra at jeg nu sidder fast!

 

Jeg skal ud og slukke for en Pulse Generator og der skal jeg via Lighthouse (ifølge kortet), men kan simpelthen ikke finde ud af at komme videre fra Lighthouse :tu:

Jeg kommer ind ad én dør, og ud ad en anden...og så stopper festen ligesom :huh:

 

What dælen do I do??

 

PS: Det skal lige siges, at der gik lidt øl i den i går aftes, så det er muligt det bare var mig der var lidt rundskæv :):lol:

 

Fuck... hmm nu kan jeg sku ikke huske lige det der, men jeg syntes Anchorage var ret let, så du finder nok ud af det.

 

Jeg sidder nu med en kæmpe depri over at jeg ikke kan hente den sidste bobblehead inde i Raven rock - man SKAL hente den under en Quest som jeg allerede har gennemført, så nu er døren lukket for evigt. Pis.

19/20 bobbleheads er fundet. fanme surt.

 

Jeg har fået repereret min Gauss rifle, så den gør 92 i damage. Desuden har jeg været i Deathclaw santuary og hente en bobblehead samt mit nye legetøj - Vengeance ;)

 

Ved ikke om folk har været der endnu, men ved national guard depot, der kan man komme helt ind i deres våbenlager..... savl der var mange gode ting derinde :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Weee.... så kom jeg endelig igang med Operation Anchorage og det er jo lækkert.

Bortset fra at jeg nu sidder fast!

 

Jeg skal ud og slukke for en Pulse Generator og der skal jeg via Lighthouse (ifølge kortet), men kan simpelthen ikke finde ud af at komme videre fra Lighthouse ;)

Jeg kommer ind ad én dør, og ud ad en anden...og så stopper festen ligesom :huh:

 

What dælen do I do??

 

PS: Det skal lige siges, at der gik lidt øl i den i går aftes, så det er muligt det bare var mig der var lidt rundskæv :argh::lol:

 

Hmm..nu fik jeg godt nok skrevet "Lighthouse" hvor der i stedet skulle stå "Listening Post", men jeg kan stadigvæk ikke finde videre. Øv bøv...

 

Må vel bare springe den over så, og køre videre på det andet :-(

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm..nu fik jeg godt nok skrevet "Lighthouse" hvor der i stedet skulle stå "Listening Post", men jeg kan stadigvæk ikke finde videre. Øv bøv...

 

Må vel bare springe den over så, og køre videre på det andet :-(

 

Hmm der må være noget du har overset.

 

Har du sprunget de der to kæmpe benzin-tanke som du skulle sprænge ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu