Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet

Helt uopfordret har vi fået et interview med den engelske glam-rock trommeslager Don Powell fra det hedengangne band Slade ind af døren...

Freelance journalist Lise Lyng Falkenberg, har været så venlig at interviewe trommeslageren Don Powell, for så at forære interviewet til Trommeslageren.dk. Kan det blive meget bedre? - nej vel!

Interviewet er allerede nu tilgængeligt her på siden, og det kan læses her...

Et stort tak til Lise for bidraget til en stadig bredere samling interviews, tests og artikler.

Don Powell kan i øvrigt opleves live med Slade tre gange i Danmark i august. Den 5. i forbindelse med Røverfesten i Vissenbjerg, den 13. ved 60'er Festivalen i Holstebro og den 20. ved open air koncerten "New Glam Rock" på Ølstykke Idrætsanlæg. Udover Don Powell består Slade i dag af bandets oprindelige guitarist Dave Hill samt bassist John Berry og forsanger Mal McNulty.

ts_270705_donpowell.jpg

Besvaret

Rigtig godt interview! :-)

Men whauw - 16" som hængetam! ... :-o

Det er fedt at læse om, hvad der må betegnes som en levende legende idag! :tu:

Gæst Slademoni
Besvaret

Dear Lise,

thanks a lot for your information about the interview with SLADE drummer ( the best drummer for me ) DON POWELL.

You have done a great great work, we fans wait now with enthusiastic of the whole interview and the pics :tu:

We will see SLADE on the 19th August in Imatra here in Finland and I hope so, that we can have a talk with Don and also some nice pics with him together.

On the 10th September SLADE will play in La Hulpe / belgoum ( it`s Don`s Birthday ) we will be there for say HAPPY BIRTHDAY !!!

Keep on this great work and all the best for you.

Have a very good time at the SLADE gigs now in August in Denmark together with Don and his girlfriend and say best wishes and greetings please from the fans :D

Monika

www.poprocknews.com

Besvaret

For pokker hvor bliver de (læs: vi) gamle)!! :gross:

Syns' kun det er nogle få år siden jeg stenede ud til Slade, og deres plader - men det er altså snart 30 år siden. :D

Så Emerson, Lake and Palmer på DVD forleden. De er sørme også blevet ældre - det samme er Colesseum, og Deep Purple og og og og og ......

P.S. Fint interview!! :D

Gæst Slademoni
Besvaret

Thanks a lot for the very GREAT Don Powell interview ! Really fantastic to read such a fine article about the best drummer and the most nice fellow! We will see him alive again in three weeks in Finland with Slade II at Imatra Rock to the River festival by the Russian border. And on 10th September on Don's birthday in Belgium.

Tack så mycket för denna fina intervju av Don Powell ! Fantastisk att läsa så fin artikel av den bästa drummer och mest fin man ! Vi ska se honom med Slade II efter tre veckor i Finland i Imatra på Rock to the River festival vid russiska gränsen. Och i 10. September in Belgien på Don's födelsedagen.

We'll Bring The House Don with Don ! K.O.R.

Ilpo Bister, Helsinki

Gæst Slade fan
Besvaret

Hej.

Det er et fedt interview med Don Powell.

Jeg har mødt ham flere gange i forbindelse med deres koncerter i

Danmark. Fin fyr.

Jeg så Slade første gang i april 1973. Har siden set den 16 gange,

4 gange i år, og skal se alle 3 koncerter i August.

Jeg har fået flere stikker af Don + et hav af knækkede stikker, jeg

har raget ned fra scenen til koncerterne.

:(

Per.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...