Skal Du Med Til Slagtøjsstævne?


Frederik W

Recommended Posts

Det lyder da lidt groft af jer!!

 

Kevin herinde fra var der også! Vi stod ovre ved el-sættene.. Jeg er ikke den store Nik og Jay fan ( For at sige det pænt ) så det passede mig ikke så godt at han spillede Boing boing!! :doo:

 

Men jeg var også fuld sååå.. :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det lyder da lidt groft af jer!!

 

Kevin herinde fra var der også! Vi stod ovre ved el-sættene.. Jeg er ikke den store Nik og Jay fan ( For at sige det pænt ) så det passede mig ikke så godt at han spillede Boing boing!! :doo: 

 

Men jeg var også fuld sååå.. :ph34r:

Er heller ikke selv til Nik og Jay, synes bare det var meget fedt med en "clinic" i lille Næstved.

 

Kevin husker jeg ikke.

 

Hehe, var det ikke en mandag? :ph34r:

Redigeret af SKOefoed
Link til kommentar
Del på andre sites

HAHA, skulle jeg tro på den?

 

Jeres såkaldte "demonstration" er da bare en undskyldning for netop at drikke jer i hegnet! :doo:

Der må jeg protestere!!

:ph34r:

 

Det er faktisk dybt seriøst!

 

Vi drak ikke før efter skole da vi strejkede i fredags! Og det har vi heller ikke tænkt os at gøre hvis strejken fortsætter..

Link til kommentar
Del på andre sites

Der må jeg protestere!!

:doo:

 

Det er faktisk dybt seriøst!

 

Vi drak ikke før efter skole da vi strejkede i fredags! Og det har vi heller ikke tænkt os at gøre hvis strejken fortsætter..

Fair nok!

 

Kender bare et par typer derude, som lynhurtigt vil se det som en chance for druk!

 

Men I strejker da, ikke lige pt.?

Link til kommentar
Del på andre sites

YES!!

 

Den er fuld af lort den finans lov.. Der bliver taget 2.650.000kr. Alene fra Næstved gymnasium..! Og halvdelen af bøgerne er i forvejen fra 70'erne!!

 

Men for at sige det ligeud, så er den store idiot til Bertel garanteret ligeglad med alt det her! :doo:

 

Just derfor er der bare så meget mere grund til at demonstrere!

Link til kommentar
Del på andre sites

YES!!

 

Den er fuld af lort den finans lov.. Der bliver taget 2.650.000kr. Alene fra Næstved gymnasium..! Og halvdelen af bøgerne er i forvejen fra 70'erne!!

 

Men for at sige det ligeud, så er den store idiot til Bertel garanteret ligeglad med alt det her! :doo:

 

Just derfor er der bare så meget mere grund til at demonstrere!

Kan ikke være mere enig!

 

Overvejer lidt at tage med d. 21. selvom HTX ikke er direkte indblandet. Men jeg er dog stadig gymnasie-elev. :ph34r:

 

Bliver der arrangeret busser og lign., som 17. maj?

Link til kommentar
Del på andre sites

YES!!

 

Den er fuld af lort den finans lov.. Der bliver taget 2.650.000kr. Alene fra Næstved gymnasium..! Og halvdelen af bøgerne er i forvejen fra 70'erne!!

 

Men for at sige det ligeud, så er den store idiot til Bertel garanteret ligeglad med alt det her! :P

 

Just derfor er der bare så meget mere grund til at demonstrere!

han skulle have en 2b op i røveren... :doo::ph34r::ph34r:;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke være mere enig!

 

Overvejer lidt at tage med d. 21. selvom HTX ikke er direkte indblandet. Men jeg er dog stadig gymnasie-elev. :doo:

 

Bliver der arrangeret busser og lign., som 17. maj?

Ja det gør der helt sikkert..

 

men jeg ved ikke hvem der arrangerer det.. Sidst var det vidst nogle fagforeninger! Men så bliver det nok GL ( Gymnasielærerenes forening )eller en elevorganisation der står for det..

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det gør der helt sikkert..

 

men jeg ved ikke hvem der arrangerer det.. Sidst var det vidst nogle fagforeninger! Men så bliver det nok GL ( Gymnasielærerenes forening )eller en elevorganisation der står for det..

Kunne være ret fedt, hvis nogen tog initiativ til at leje busser eller lign. så vi kunne være rigtig mange! :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu