China Fjeder


NavyGator

Recommended Posts

Jeg ved ikke om de er en nødvendighed, men mine kinalåg lyder bedre, efter jeg smed dem på sådan et par fjedere og i længden har dine låg nok også bedre af at de gynger mere frit.

 

Jeg syntes de fjedere er herre fede!! Især til den pris.

 

 

/trvk

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal bare lige tage højde for, at fjederen smadrer gevindet på dit bækkenstativ, fordi du skruer en skrue ind i siden på gevindet. Så når du har monteret fjederen, er der dømt kinastativ eller en ny arm.

 

 

/trvk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg købte den gule til mit elskede 19" AAXtreme china, fordi jeg troede det ville beskytte det tilstrækkeligt. Det forhindrede dog ikke en skade, der nu har kostet en ordentlig mundfuld af bækkenet. Vid dig aldrig sikker!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke en nødvendighed, men bestemt en fordel. Det bliver meget nemmere at bestemme vinklen på bækkenet, og man får mere lyd ud af det, da det kan bevæge sig frit, også selv om det hænger omvendt. Jeg tror også fjederen medvirker til bedre holdbarhed, fordi man slipper for at spænde sit china for godt fast.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er absolut en nødvendighed hvis du vil ha' fulde udbytte af bækkenet.

Og så er der heller ingen ving-skruge i vejen, eller til fare for at bækkenet skulle flække ved "klokken"..

 

+Det forlænger dit liv med 10skunder, hvilket jeg ikke vidste.. -men det er da en fordel... flere af dem!

 

theREGEL

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu