Hjælp, Please!


becbec

Recommended Posts

hej, jeg har tænkt mig at købe et nyt trommesæt, men hvorfor et skal det være?

jeg har tænkt mig at bruge max 7500 kr, fordi det her skal kun bruges til at øve på. der skal helst være bækkener med.

 

håber at I kan hjælpe mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Køb brugt, så får du mest for pengene.

 

Hvad skal du spille (stilart), og har du nogen foretrukken størrelse på kedlerne?

 

Tak for hjælpen :-). jeg spiller for det meste (band) metal/hard rock. jeg burger 12" 14" jeg burger normalt kun 2 tamer. og en 16" gulvtam :-D

Link til kommentar
Del på andre sites

Tama Silverstar lyder fantastisk til prisen og trommerne passer godt til rock, men så sandelig også pop og andet.

Dog koster de liiiidt derop af, så hvis du skal have nogle bækkener der skal være til at holde ud at høre på også, så kan det måske komme til at knibe.

 

Men tjek dem ud!

Link til kommentar
Del på andre sites

Udemærket bud ja. Men lidt overkill med så mange tammer hvis man normalt bruger to tammer.

 

Vh

 

Jeg er enig med Bjørn her, og så tror jeg ikke Hyperdrive er super til Rock.

 

kigger du kun efter nye sæt?

Ellers er du velkommen til at kigge på mit Sonor Phonic 22,13,14,16. Jeg har også hardware og bækkener til salg. Sagerne befinder sig i Nordjylland.

 

Det sæt Dan har til salg her opfylder pænt dine ønsker til størrelser (Der er ikke så mange sæt der er født med 13 og 14 tomtoms).

De ser fede ud, ligner noget der er til Rock. Bøg giver en lækker bund lydmæssigt.

Redigeret af Henrik H.
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu