Metronom Til Ipod


Recommended Posts

Hey

 

Nu er der jo ikke tale om et decideret Metronom-program til Ipods. Jeg har "bare" bouncet en shaker i 47 tempi (8 - 10 min hver)... Det har så også taget sin tid, men jeg har også haft stor glæde af det.

 

 

Hej Anders.

 

 

 

Nu er jeg ikke lige hjemme og jeg har ikke fået installeret programmet, men jeg synes det er en super fed idé!

Hvor har du lavet den henne?

 

 

mvh.

Redigeret af Anders Meinhardt
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor dælen kan jeg ikke få det?

 

Jeg klikker på det link'et hvor der står download,

også kommer jeg videre til noget mærkelit noget?

 

nogen der kan hjælpe noget kunne super godt tænke mig det nemlig :)

 

 

højt Humør

jacob D

Link til kommentar
Del på andre sites

Rigtig fint!

 

Jeg vil lige bemærke at RockBox har metronom indbygget - altså ikke filerne, men et program.

http://www.rockbox.org/

 

Som i ser på forsiden er der tale om en alternativ firmware som kan afvikles på:

* Apple: 1st through 5.5th generation iPod, iPod Mini and 1st generation iPod Nano

(not the Shuffle, 2nd/3rd/4th gen Nano, Classic or Touch)

* Archos: Jukebox 5000, 6000, Studio, Recorder, FM Recorder, Recorder V2 and Ondio

* Cowon: iAudio X5, X5V, X5L, M5, M5L, M3 and M3L

* iriver: H100, H300 and H10 series

* Olympus: M:Robe 100

* SanDisk: Sansa c200, e200 and e200R series (not the v2 models)

* Toshiba: Gigabeat X and F series (not the S series)

 

Dog skal man ikke være helt nød til teknik og den slags... Omvendt får man bl.a. det der listed her:

http://www.rockbox.org/twiki/bin/view/Main/WhyRockbox

 

 

Nu ville jeg ikke stjæle tråden -så skriv pm hvix der er spørgsmål.

 

 

Igen: Fedt gjort, Anders! - Og hvornår spiller du i Odense igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor dælen kan jeg ikke få det?

 

Jeg klikker på det link'et hvor der står download,

også kommer jeg videre til noget mærkelit noget?

 

nogen der kan hjælpe noget kunne super godt tænke mig det nemlig :D

 

 

højt Humør

jacob D

 

Det forstår jeg skam heller ikke? Jeg har lige prøvet og linket virker fuldstændigt som det skal? ... Kan dårligt hjælpe så...

Link til kommentar
Del på andre sites

Det forstår jeg skam heller ikke? Jeg har lige prøvet og linket virker fuldstændigt som det skal? ... Kan dårligt hjælpe så...

 

 

Sorry, har været min Pc der har fuck'et op. nu virker det som det skal :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 måneder senere...

Hey

 

jeg ved godt at tråden er lidt gammel, men jeg har erhvervet mig en ipod classic og jeg vil smader gerne have dette program lagt over, men jeg kan ikke få det til at virke..

Jeg har downloadet zip filen og kopieret mappen "metronom t ipod" og den anden fil af samme navn over i mappen spil (under musik/ipod/spil) jeg har derefter synkroniseret min ipod, men det virker ikke, skal man installere noget? eller hvad gør jeg galt?

håber der er nogen der kan/vil hjælpe..

 

-Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
Som i ser på forsiden er der tale om en alternativ firmware som kan afvikles på:

* Apple: 1st through 5.5th generation iPod, iPod Mini and 1st generation iPod Nano

(not the Shuffle, 2nd/3rd/4th gen Nano, Classic or Touch)

 

 

Hey

 

jeg ved godt at tråden er lidt gammel, men jeg har erhvervet mig en ipod classic og jeg vil smader gerne have dette program lagt over, men jeg kan ikke få det til at virke..

Jeg har downloadet zip filen og kopieret mappen "metronom t ipod" og den anden fil af samme navn over i mappen spil (under musik/ipod/spil) jeg har derefter synkroniseret min ipod, men det virker ikke, skal man installere noget? eller hvad gør jeg galt?

håber der er nogen der kan/vil hjælpe..

 

-Peter

 

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

-det var nu Meinhardts "metronom" jeg tænkte på.. jeg hav de ikke fattet at det bare var tracks uden programmetret brugerflade.. Men Anders har hjulpet mig med det. Tak for det Anders, og endnu en gang, godt initiativ..

 

-Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu