A Plea For Purging


The Tormentor

Recommended Posts

Jeg har hørt dette album 8 gange idag, og er igang med at høre det 9. gang... Det er så vanvittigt godt, at jeg nærmest befaler alle der har lidt interesse for metal. at tjekke bandet ud..

 

Skiven jeg har hørt er deres nyeste (Depravity - 2009), og netop denne må jeg anbefale alle..

 

 

Det er rent faktisk et Kristent smadderband, men det er nok de færreste der kan forstå alt hvad han siger...

 

 

anyway - tjek det ud

Link til kommentar
Del på andre sites

Kunne ikke li' deres sanger, synes han er lidt for brutal :/ Så kan jeg bedre lige Mikael fra opeth.

Ellers lød det nu meget nice :)

 

Mikael er da SUPER brutal :lol:

 

 

Hmm, jeg er normalt ikke så meget til metalcore. Men det her lyder da ganske hæderligt. Jeg sporede i hvert fald ikke nogle clean vox på Holocaust og det er altid et plus i min bog når vi taler hård metal :lol: Jeg bestiller i hvert fald det album med næste gang jeg køber musik så jeg kan få hørt det rigtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hm. Tror sgi' aldrig jeg lærer at kunne høre metalcore. Har ikke noget mod brutal vokal, men der er bare ét eller andet ved det her (såvel som Avenged Sevenfold, As I Lay Dying, Bullet for my Valentine osv. osv.) der klinger forkert. Måske er det punk-feelet under det hele, jeg tænder af på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hm. Tror sgi' aldrig jeg lærer at kunne høre metalcore. Har ikke noget mod brutal vokal, men der er bare ét eller andet ved det her (såvel som Avenged Sevenfold, As I Lay Dying, Bullet for my Valentine osv. osv.) der klinger forkert. Måske er det punk-feelet under det hele, jeg tænder af på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hm. Tror sgi' aldrig jeg lærer at kunne høre metalcore. Har ikke noget mod brutal vokal, men der er bare ét eller andet ved det her (såvel som Avenged Sevenfold, As I Lay Dying, Bullet for my Valentine osv. osv.) der klinger forkert. Måske er det punk-feelet under det hele, jeg tænder af på.

 

Jeg afskyr også punk elementet, men synes det er godt gemt i dette band. Det eneste der er lidt træls, er at produceren har været for gavmild med subkicks...

Link til kommentar
Del på andre sites

Mikael er da SUPER brutal :lol:

 

 

Hmm, jeg er normalt ikke så meget til metalcore. Men det her lyder da ganske hæderligt. Jeg sporede i hvert fald ikke nogle clean vox på Holocaust og det er altid et plus i min bog når vi taler hård metal :lol: Jeg bestiller i hvert fald det album med næste gang jeg køber musik så jeg kan få hørt det rigtigt.

 

Han er mere flydende i hans growl stadig :) Og ja der er altid meget nice når man kan høre et nummer hvor der ikke bliver brugt clean vokal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kunne ikke li' deres sanger, synes han er lidt for brutal :/ Så kan jeg bedre lige Mikael fra opeth.

Ellers lød det nu meget nice :lol:

 

åkerfelt er fee... men det lyder som om han puster sit growl, på en eller anden måde er der for meget luft i hans vokal.... hvilket jeg egentlig aldrig har lagt mære til før..

Og så sang han pisse falsk flere gange i KB for et par uger siden...

 

Men nu er det jo også to meget forskellige genrer...

Link til kommentar
Del på andre sites

åkerfelt er fee... men det lyder som om han puster sit growl, på en eller anden måde er der for meget luft i hans vokal.... hvilket jeg egentlig aldrig har lagt mære til før..

Og så sang han pisse falsk flere gange i KB for et par uger siden...

 

Men nu er det jo også to meget forskellige genrer...

 

Var du også inde og se prog. nation ?

 

btw en anden fucked video er Unleashed carnage fra himsa :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu