Download Vores Nyeste Udgivelse Gratis


Leo

Recommended Posts

tak for en god oplevelse! :-)

 

Har lyttet lidt, og tænkte jeg gav bedst respons med en anmeldelse som jeg hører det.. håber ikk jeg er for streng.. men tror mest på ærlighed for at komme videre.

 

+

  • Fed USA punky energi :tu:
  • God vokal
  • god energi i trommerne!
  • Gode fills og fede blast beats :tu:
  • Atypisk, og ikke-dansk musik TOP COOL! :tu:

-

  • det roder lidt.. lidt svært at høre hvem der er skyld i det men det er kunne godt være mere tight.. det løber lidt af med jer ind i mellem. Nogle numre skulle I nok spille 10 beats langsommere, da det bliver spillet liiidt over grænsen for hvad i kan kontrollere., hvilket er synd, for I spiller sgu fedt, og man kommer ind i mellem tl at lytte mere til småfejl end helheden fordi det ikke sidder helt i skabet(altså jeg kan ikke spille det bedre selv i de tempi I holder jer! Respekt!).
  • Nogle af numrene ligner hinanden lidt for meget.. jeg ville nok ha holdt det på 4-5 numre i stedet.

Samlet(0 til 7 stjerner): 5 fordi I fortjener det, og med lidt mere arbejde kan I sagtens få mere styr på de små ting der skal til for at klare jer også internationalt.. jeg ville søge ud af landet.. Danmark er sgu for lille til den stil!

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Tak Mudslide :tu:

 

Hey Henrik. Tusind tak for en fyldestgørende anmeldelse. Det er skønt at du gider give dig tid til det.

Jeg er 100% enig i næsten alt du skriver.

Alle sangene blev vist spillet et lille hak over det tempo de plejer at være i, og det må nok være min skyld, eftersom jeg er første lag i lagkagen. Det var ikke min bedste dag; alt for sent op med lidt tømmermænd og de andre sad i studiet og ventede, og så kommer man åbenbart til at stresse lidt resten af dagen. Og det tog 4½ at lægge trommespor til de 8 numre, og jeg må sige at jeg var forholdsvist flad hen imod slutningen. Især i højrebenet efter alle de dobbeltslag :lol:

Og jeg synes sgu egentligt også at nogle af numrene ligger lidt tæt op af hinanden. Desværre for genren bliver man straffet hårdt af de hardcore fans hvis ens musik spænder for bredt, dvs at man skal finde et spor og en lyd som er lidt sin egen (men ikke for meget) og så bare lægge sig solidt dér! Men eftersom mit andet band er noget mere ekspermenterende, har jeg det fint med lidt hjerneløs tonser nu og da.

 

Og mange tak for alle de positive ting. Jeg er rigtig glad for at du nød det :rock:

 

Men Henrik, blast beats?? Det er noget lidt andet. Det her er jo faktisk bare standart b-s-bbs- rytme og så lige i tempo 440 deromkring :doo:

 

edit. Det skal lige siges at der er 10 (!) guitarspor, så det kan måske også forsage en lidt rodet lyd. Især fordi det ikke er de mest tight guitarister i verden :ph34r:

Redigeret af Leo
Link til kommentar
Del på andre sites

Men Henrik, blast beats?? Det er noget lidt andet. Det her er jo faktisk bare standart b-s-bbs- rytme og så lige i tempo 440 deromkring :rock:

 

hehe.. ja jeg er sgu for gamml til det der moderne "lingo" :ph34r: .. har aldrig fundet den præcise definition af et "blast beat" ?

 

kan du definere den med en linje eller 2?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke om man kun MÅ spille sådan, men man får vist brug for en dobbeltpedal hvis man skal snige dobbeltslag ind i det tempo.

Æstetisk set, er dobbelt bd forbudt til turbopunk, i hvert fald hvis du spørger mig (og kongerne inde for faget) :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke om man kun MÅ spille sådan, men man får vist brug for en dobbeltpedal hvis man skal snige dobbeltslag ind i det tempo.

Æstetisk set, er dobbelt bd forbudt til turbopunk, i hvert fald hvis du spørger mig (og kongerne inde for faget) :ph34r:

 

ha ha ... ENIG!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu