Et øvelokale Bliver Til!


Recommended Posts

Hold da op alle de kommentarer - tak for dem!

 

Mht. prisen, så koster den 1200 + 800 i aconto el om måneden. Til sammenligning gav jeg 1200 for at fremleje en 1/4 bunker før, så de sidste 800 kr. giver mig altså lige 3/4 mere plads! Dertil er det jo fantastisk at have pladsen - de 35 m2 - for mig selv.

 

Mht. byggematerialer, så laver jeg et regnskab over det. Jeg har gemt alle kvitteringer, så det poster jeg lige senere.

 

Lydreguleringen er en kopi af den der var i min tidligere bunker, da denne var designet af en engelsk akustiker som havde været ovre at udregne brydningsvinkler etc. Jeg regnede derfor ikke med at kunne komme op med noget bedre selv :-)

 

Jo, det er en af de nye bag ved Grundtvigsskolen, og det betyder også, at jeg har 5 min. på cykel, hvilket i sig selv næsten er det allerfedeste. Endvidere var jeg så heldig at få den af de 5 "klaser" med højest til loftet - rart når man er 192 cm. Mener i øvrigt at den hedder 369 - man fristes til at kalde den U369 :)

 

I alt i er jeg en glad (og træt) mand, og mangler nu bare at køre gearet ned, og få mig indrettet. Jeg håber så bare, at mine håndværker hænder stadig kan spille trommer, for damn de er ømme og hullede!

 

Jeg poster igen senere :-o

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 238
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hold da helt kæ.. det ser fedt ud ! Og rimeligt billigt må man sige. Hvor skal henvende sig for at leje sådan noget og ved du om man kan i andre byer i KBH(jeg tænker på Århus) ???

Og super tillykke med det det ser fedt ud :-)

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold da helt kæ.. det ser fedt ud ! Og rimeligt billigt må man sige. Hvor skal henvende sig for at leje sådan noget og ved du om man kan i andre byer i KBH(jeg tænker på Århus) ???

Og super tillykke med det det ser fedt ud :lol:

 

 

Krogh

Jeg har stået på venteliste hos Københavns Brandvæsen i næsten 1 1/2 år, men det koster ikke noget at være skrevet op.

 

Jeg ved ikke om Århus Brandvæsen administrerer dækningsgravene i jeres by, men giv dem da et kald.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo, det er en af de nye bag ved Grundtvigsskolen, og det betyder også, at jeg har 5 min. på cykel, hvilket i sig selv næsten er det allerfedeste. Endvidere var jeg så heldig at få den af de 5 "klaser" med højest til loftet - rart når man er 192 cm. Mener i øvrigt at den hedder 369 - man fristes til at kalde den U369 :lol:

Tænkte det nok... Så kan vi simpelthen ikke blive mere nabo-agtige...

Vi har rum 370, højre rum...

 

Jeg smider nok også lige nogle billeder op når jeg får lånt et kamera på et tidspunkt....

 

Det kan jo være vi ses på et tidspunkt..

 

Mvh. Flemming

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu var der mange der var nysgerrige efter prisen, så her kommer lige mit regnskab for istandsættelsen... (lidt dyrere end jeg liiige havde kalkuleret med, men hva' - det bliver mit hjem nummer to! :tu: )

 

UPDATE: Har nu vedhæftet version med subtotaler, så man kan se hvad de enkelte dele har kostet!

 

UPDATE 2: Nu med rigtige tal i "batt-sektionen" !!

regnskab.jpg

Redigeret af Gunnar Kristiansen
Link til kommentar
Del på andre sites

Org det er da ok. Så når du en dag måske sælger videre, så kan du jo tage en fair pris for det.

 

Det var også det jeg tænkte... Hvis nu jeg udelader timelønnen, så er det jo ikke så slemt. Men skulle mandetimerne regnes med, så ville prisen nok 4-5 dobles.

 

Det er kun til trommebrug ikke sandt?

 

Jo.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt projekt! Jeg mindes du engang spurgte, om der ville være opbakning om noget fællesleje-deleværk. Det regner du vel ikke kommer til at være sagen med dette "lokale", vel?

Nej. På daværende tidspunkt overvejede jeg at leje en hel "klase" af bunkere, og så fremleje dem som øvelokaler, evt. under TS. Meeen... :-o

Link til kommentar
Del på andre sites

Wow det ser fedt ud gunner. Virkelig godt arbejde! Må være voldfedt at have sin egen super-bunker til sit gear..

 

glæder mig til at se billeder med udstyret installeret.

 

Tillykke med det!

 

MVH

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu