Panic Drums Padouk Snare


Kenneth Andersen

Recommended Posts

Er lamslået. Får aldrig råd tilat løbe så smuk en snare og har ikke hænderne skruet på til at bygge. Det må forblive en drøm (vrææææl)

 

Men: Mangler der ikke nogle air vents?

Link til kommentar
Del på andre sites

Er lamslået. Får aldrig råd tilat løbe så smuk en snare og har ikke hænderne skruet på til at bygge. Det må forblive en drøm (vrææææl)

 

Men: Mangler der ikke nogle air vents?

Selvfølgelig kan du da det ;-) Afsted ned på det nærmeste aktivitetshus, eller hvad det hedder, hvor der er et træværksted, de skal nok hjælpe :lol:

alt er muligt jo :tu:

 

Ang airvents, så tjo...kan godt være at er skal nogle på på et tidspunkt

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kunne satme da lave din egen produktion mand! :D

 

Kenneth Ahrenkiel custom drums.

Det blir en giga firma ;-)

Jeg skal nok være en sikker kunde.

 

Fuck, Pearl, DW, Tama og dem allesammen. Deter Kenneth Ahrenkiel's der holder :lol:

 

Fanme et flot stykke arbejde mand!!!! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kunne satme da lave din egen produktion mand! :D

 

Kenneth Ahrenkiel custom drums.

Det blir en giga firma ;-)

Jeg skal nok være en sikker kunde.

 

Fuck, Pearl, DW, Tama og dem allesammen. Deter Kenneth Ahrenkiel's der holder :lol:

 

Fanme et flot stykke arbejde mand!!!! ;-)

He he, tak for rosen!! :D

Mit "firma" hedder jo Panic drums, hvlket der også står på badget!!

Er dog lidt i tvivl om kvaliteten på mine kedler er på samme højde som de store firmaer :tu::D

Link til kommentar
Del på andre sites

He he, tak for rosen!! :tu:

Mit "firma" hedder jo Panic drums, hvlket der også står på badget!!

Er dog lidt i tvivl om kvaliteten på mine kedler er på samme højde som de store firmaer :P:)

My bad,, Panic drums, det lyder oss fee ;)

 

Hvor mange gange har du lavet trommer før??

 

Vær optimistisk, det vil jeg være hvis jeg formåede at lave så lækkert grej

Link til kommentar
Del på andre sites

My bad,, Panic drums, det lyder oss fee ;)

 

Hvor mange gange har du lavet trommer før??

 

Vær optimistisk, det vil jeg være hvis jeg formåede at lave så lækkert grej

Selvom Kenneths tromme ser sindssygt smækker ud og er overbevisende gedigent håndarbejde, skal vi jo stadig huske at det er en 1-lags tromme lavet på et fundament af 20(?) klodser og ikke en 6-7 lags tromme som de store trommeproducenter laver nu om dage .

 

Men derfor kan lyden i den jo godt overraske det spændt afventende trommefolk! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøvede lige at lege lidt med macbooken og det indbyggede camera....

Den indbyggede mic og konverteringen gør jo at lyden ikk er super.

Men i kan da høre at den spiller :D

 

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

 

Synes at den lyder rigtig godt. Behagelig at høre på. Ingen stål-kedel-overtoner her, men en blødere varm tone.

Jeg har en del snare buzz, men det håber jeg at jeg kan stemme mig ud af..

;)

Link til kommentar
Del på andre sites

........................undskyld.............skal lige holde op med at græde glædestårer.............snøft.........så, nu tror jeg er ved at være der........

 

Har indtil nu synes at Dunnett lavede verdens flotteste snares.....men de har satme fået konkurrence....Se så at få lavet en 6½ og sælg den til mig!!!!!!! ;):D;);)

Link til kommentar
Del på andre sites

........................undskyld.............skal lige holde op med at græde glædestårer.............snøft.........så, nu tror jeg er ved at være der........

 

Har indtil nu synes at Dunnett lavede verdens flotteste snares.....men de har satme fået konkurrence....Se så at få lavet en 6½ og sælg den til mig!!!!!!! ;);):):P

Uha uha sikke store ord :D

Er sgu ked af at jeg ikke kan tage nogle ordentlige billeder!!!!!

 

Den er sgu meget flottere, end de lorte billeder jeg har taget, viser!!

 

Det blir nok ikke til en 6,5er i dene omgang desværre ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

For satan den lyder fedt!!! Jah mand hvor har det bare været fedt at følge med i Kenneth, og så at resultatet blev så pisse godt!! Hvis du bare har den mindste smule lyst, sys jeg sku at du skal lave flere trommer og evt. sælge nogle af dem herinde :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvom Kenneths tromme ser sindssygt smækker ud og er overbevisende gedigent håndarbejde, skal vi jo stadig huske at det er en 1-lags tromme lavet på et fundament af 20(?) klodser og ikke en 6-7 lags tromme som de store trommeproducenter laver nu om dage .

 

Men derfor kan lyden i den jo godt overraske det spændt afventende trommefolk! :tu:

okay, det var åbenbart et fuldstændig overflødigt indlæg ... for den tromme lyder da fantastisk!

 

tillykke med resultatet (:

Link til kommentar
Del på andre sites

For satan den lyder fedt!!! Jah mand hvor har det bare været fedt at følge med i Kenneth, og så at resultatet blev så pisse godt!! Hvis du bare har den mindste smule lyst, sys jeg sku at du skal lave flere trommer og evt. sælge nogle af dem herinde :tu:

Ja det kunne sgu være fedt!! Men det er lige med at få tid og træ nok!!! Men der kommer da helt sikkert nogle til salg herinde på et tidspunkt.. :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

okay, det var åbenbart et fuldstændig overflødigt indlæg ... for den tromme lyder da fantastisk!

 

tillykke med resultatet (:

ja den lyder faktisk ret godt må jeg sige!! har dog ikke prøvet den i band sammenhæng eller i et rigtig lydstudio endnu, men jeg er allerede overbevist :tu:

 

Og så har jeg jo selv lavet den, det gir lige lidt ekstra :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det kunne sgu være fedt!! Men det er lige med at få tid og træ nok!!! Men der kommer da helt sikkert nogle til salg herinde på et tidspunkt.. :-)

husk at du kun må sælge for 50.000 om året uden cvr :D den bliver sq da svær at holde :lol: .. Det er blevet skide godt :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu