Panic Drums Padouk Snare


Kenneth Andersen

Recommended Posts

  • 1 year senere...

Lige en sjov én

 

Har været til mundtlig sløjd eksamen på seminariet i dag (og praktisk tirsdags).

Jeg tog min Padouk tromme med til min udstilling, og den var én af grundene til at jeg fik mit 10 tal.

Censor var meget imponeret over den og specielt finishen på trommen og flere af mine ting, synes han var meget flot :tu:

Det var sgu rart at høre fra en gammel sløjdlærer ;-)

 

IMG_5880lille.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

SÅDAN MAND!

 

Tillykke med det flotte resultat!

 

Og totalt fortjent ;-)

 

NU må der da være tid til at lave den lilletromme færdig!? .. vi kan jo ikke vente længere! :-)

 

 

Lige en sjov én

 

Har været til mundtlig sløjd eksamen på seminariet i dag (og praktisk tirsdags).

Jeg tog min Padouk tromme med til min udstilling, og den var én af grundene til at jeg fik mit 10 tal.

Censor var meget imponeret over den og specielt finishen på trommen og flere af mine ting, synes han var meget flot :tu:

Det var sgu rart at høre fra en gammel sløjdlærer ;-)

 

IMG_5880lille.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige en sjov én

 

Har været til mundtlig sløjd eksamen på seminariet i dag (og praktisk tirsdags).

Jeg tog min Padouk tromme med til min udstilling, og den var én af grundene til at jeg fik mit 10 tal.

Censor var meget imponeret over den og specielt finishen på trommen og flere af mine ting, synes han var meget flot :hmm:

Det var sgu rart at høre fra en gammel sløjdlærer :)

 

IMG_5880lille.jpg

Det var heller ikke den dummeste idé at bruge lige den... jeg har bare et spørgsmål! Fik du karakter for lydkvalitet ? :-)

Redigeret af Louie
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu