Drs Drums


Drummerboy

Recommended Posts

  • Svar 123
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Skal prøve at snakke med lydteknikeren om lidt rene bas+tromme tracks...det skulle nok kunne lade sig gøre.

 

Cool!!

 

Et 5. sæt...VILDT! :) Skal det være endnu et med Keller Maple kedler? Og er det egentlig deres Vintage Maple kedler du har brugt til det sæt du linker til i din profil?

 

Nej det er alm. Keller Classic maple kedler... ja 5 er sgu også for meget.. regner med det ene ryger ud af døren i weekenden.. og mit café sæt skal også videre.. ærgeligt for det er fedt, men bruger det ikke.

 

Nej det nye bliver håndbyggede kedler i Birk(nok 4,5mm med rerings)... men fabrikken er så booket pt. så de end ikke svarer på mails :-(.. så det har desværre nok lange udsigter..øv..

Link til kommentar
Del på andre sites

Så skete det! :P

 

Igår var jeg nede ved Jes og hente mine DRS trommer, med de største sommerfugle i maven. Da jeg kom ind af døren stod det opsat i al sin pomt og pragt! Velstemt og funklende nyt. Jamen er den mand ikke fantastisk! :P

 

Det er simpelthen bare så fantastisk fedt et sæt. Jeg ved godt at det forpligter at få nye trommer her på trommeslageren.dk i form af upload af billeder. Men jeg kan først knipse et par billeder af sættet på fredag, hvor jeg skal spille i Aalborg.

 

Jeg tager desuden sættet med i studiet i starten af februar og pønser lidt på at lave nogle rene bas+tromme takes og uploade et par lydfiler her, så i kan høre dem.

 

All the best! :)

 

-GrooveSmith aka. Anton Kirkeby

SÅ meget tillykke -_- .. glæder os til billeder.. mange!

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej det er alm. Keller Classic maple kedler... ja 5 er sgu også for meget.. regner med det ene ryger ud af døren i weekenden.. og mit café sæt skal også videre.. ærgeligt for det er fedt, men bruger det ikke.

 

Nej det nye bliver håndbyggede kedler i Birk(nok 4,5mm med rerings)... men fabrikken er så booket pt. så de end ikke svarer på mails :-(.. så det har desværre nok lange udsigter..øv..

Kender kun alt for godt smerten ved at rydde ud i sine "babies". Mit Yamaha MCA er også lige røget. Puha, det har været en trofast følgesvend til mange fede oplevelser. Man blir jo helt sentimental... :D

 

Et rent birke-sæt. Det lyder spændende. Håber du laver en tråd, så vi kan følge med i projektet når du engang kommer så langt. Held og lykke med det, i hvert fald. ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Kender kun alt for godt smerten ved at rydde ud i sine "babies". Mit Yamaha MCA er også lige røget. Puha, det har været en trofast følgesvend til mange fede oplevelser. Man blir jo helt sentimental... ;)

 

Et rent birke-sæt. Det lyder spændende. Håber du laver en tråd, så vi kan følge med i projektet når du engang kommer så langt. Held og lykke med det, i hvert fald. :tu:

 

seføli laver jeg en tråd hvis det bliver til noget.. I slipper sgutte! ;-)

 

Men tror vi snakker feb/marts.. hvis jeg da kan komme i kontakt med de glade drenge der laver dem.. de er mega booket... men det skal nok lykkes :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

seføli laver jeg en tråd hvis det bliver til noget.. I slipper sgutte! :-)

 

Men tror vi snakker feb/marts.. hvis jeg da kan komme i kontakt med de glade drenge der laver dem.. de er mega booket... men det skal nok lykkes :tu:

 

 

Må man spørge hvilket firma det er? ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Orhh.....

 

 

 

Hvad koster den slags?

 

nu må vi hellere lade være med at stjæle tråden, men: jeg ved det ikke helt.. men regner med pris omkring 90% af Keller Maple.. (faktisk billigere, men der kommer jo en del frag til).

 

Men der er 2-3md ventetid pt.. og de er kun 2 gutter, så man skal være tålmodig.. og lige nu er deres internet og mail system crashet, så de er lidt fucket at komme i kontakt :tu:

 

men, men har lige fået at vide at de måske vil kunne ta min bestilling i start januar.. dvs. jeg kan få dem i marts/april.. I må gerne krydse fingre..

 

Vil lave et sæt i 12,14,16,22.. eller måske 13,15,16,22.. tænker stadig!!.. men definitivt i ren birk med re-rings.. lidt a la mit gl. premier.. bare i en lidt mere moderne udgave..

 

sorry for OT!!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
Hehe, I know!

 

Også derfor jeg ikke har turdet skrive noget før nu. :lol:

 

Hvordan går det ellers med dit selvbygger projekt ver. 2.0? Noget nyt?

 

jaaa... jeg er såmænd ved at spare klejner sammen.. håber at bestille kedler i slutningen af måneden :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
Takker og bukker Henrik! :)

 

Det er lidt svært at se finishen ordentligt på billederne...laver lige en photobucket og smider et link senere, så opløsningen bliver lidt bedre på billederne. :)

 

 

Hmmm....synes nu de klarer sig helt fantastisk i det scenelys!

 

Får helt lyst til at købe et trommesæt i en sparklefinish.....

 

Peace!

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu