Vistalite


Mathias

Recommended Posts

Årh hvor er du heldig! Tillykke med fundet, og så lad være med at sælge dem igen...

jeg lover intet, men tror sgu jeg har fundet mine to idealsæt nu i de rigtige størrelser. gretsch og vistalite! Umiddelbart ryger det aldrig videre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt Mathias!

 

Tager du det med når i kommer i studiet?

Uha, det er et godt spørgsmål. Lydmændene elsker det jo live.

 

Måske bliver det 24 gretsch stortromme og så 13 og 16 vista tammer. Måske bliver tammerne for klaskede i sammenhængen. finder lige ud af det. Vi ringer til dig på søndag tror ejg! Ses!

Link til kommentar
Del på andre sites

Tøsetrommer

 

Jeg skal da love for at Vistalites har fået en revival sammen med den herskende vintagefeber. Dog mener jeg at lyden er sjov (læs: anderledes, fedt alternativ til træ) i akryltrommer. Det skal de have.

 

Men tillykke med dem.

 

Du må da også have en pæn "vognpark" efterhånden. Vistalite og Gretsch :D Flere sæt?

Redigeret af Gæst
Link til kommentar
Del på andre sites

nix. den står såmænd "kun" på Gretsch Stop Sign badge 24,13,16 og dette Vistalite. Jeg skal heller ikke have flere sæt. Måske en ekstra stortromme til vista'erne. :D Jeg er meget tilfreds med de to sæt!

 

Jeg mener i den grad vintagefeberen har lagt sig nogenlunde. det var ekstremt for 4-5 år siden. Synes sgu den har lagt sig i takt med priserne er steget en anelse igen.

 

Vistalite har bare et bundfyldt klask man ikke kommer i nærheden af hos andre trommer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Virkelig lækre trommer! Men er de egentligt til at få fat på?

Nej, ikke hvis de skal være i god stand. de er ret sårbare. Det er ikke noget problem over ebay, hvor de også er ret billige.

 

Jeg har ledt mere eller mindre effektivt efter et Vistalite i clear i et halvt år.

 

og cmol! yes du må da kigge forbi loppen eller rust her i august/september. vi har ikke fået datoen på loppen så vi udskyder det nok til september.

Redigeret af Mathias
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu