Hvad Ville I Vælge?


MacAllan

Recommended Posts

Har fundet to trommesæt som jeg er interesseret i . Men ved ikke hvilket jeg skal købe. . Der er tale om et pdp all maPLe Pacific fra dw . Med 24 18 16 14 12 tønder . Og det ser super fedt ud . Og det andet er tama superstar hyperdrive . 22 10 12 14 16 14 . Hvad ville i gå efter ? De står til samme pris . Og ret god stand. Spiler primært rock. .

 

På forhånd tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke prøvet et hyperdrive de sidste par år - så ved ikke om kvaliteten er faldet. Men for 4-5 år siden blev jeg positivt overrasket over kvaliteten af materialerne. Lyden er lidt "moderne" men de lyder fedt!

 

Hvad angå hardwaren er Tama helt i top.

De PDP-trommer jeg har set/prøvet synes jeg ikke har været i en kvalitetet der nærmer sig. Især finishes er lidt billige i det. Lyd afhænger jo meget af dit skindvalg og stemning - men de PDP-sæt jeg har hørt har ikke lydt tilfredsstillende.

 

Peace!
Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

silverstar er klart bedre end superstar hyperdrive synes jeg..

 

nu viser det sig jeg tog fejl af hvilket PDP vi snakkede om.. er det det PDP 805 på dba?

I så tilfælde KLART Superstar sættet!.. men ta Silverstar istedet..

 

sorry!.. troede det var et PDP Maple af de gode gamle.. kan ikk huske serie navnet.. Millenium eller noget i den stil..MX?.. nå

 

men klart superstar hvis det står ml det og et 805 (det er en ret billig produktion af pdp.. pdp laver fede sæt i dag.. også nogle af de første var ret gode.. de der 805 er mere i begynder afdelingen).

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har tidligere udtalt mig mindre positivt om Silverstar.. det gik på de første sendinger som kom hjem, for der var kanter mm. MEGET ringe...

 

de senere år er det blevet MEGET bedre!!.. både træ kval og finish er adskillige klasser over de første sendinger!

 

har et sæt kedler i huset pt, og det er nogle af de flotteste kanter jeg har set på et nyere Tama (ligegyldigt hvilken serie vi snakker om!).

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tusind tak for alle svarene. Det bliver tama tror jeg . Men silver eller hyper er så små i forskellene at jeg vælger det der er pænest i min smag . Har prøvet et silver og kunne ikke mærke umiddelbar forskel .

Link til kommentar
Del på andre sites

Tusind tak for alle svarene. Det bliver tama tror jeg . Men silver eller hyper er så små i forskellene at jeg vælger det der er pænest i min smag . Har prøvet et silver og kunne ikke mærke umiddelbar forskel .

Tror dog du vil opleve, at Silverstar er nemmere at sælge igen, og kan sælges til en bedre pris -hvis det har noget at sige..

Link til kommentar
Del på andre sites

til info så kommer der snart nye Silverstar kits i Drum City med andre reifer end

dem som sidder på i dag. Har set og hørt et i sidste weekend og det er nok det sæt

jeg ville vælge udfra: Silverstar, Hyperdrive og PDP. Silverstar er meget bedre trommer end de 2 andre. Selv et Starclassic måtte lade livet rent lydmæssigt. Meeeen det er jo en smagssag ;-)

 

Vh Saturn

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu