Skind Til En Ludwig Supraphonic 14 X 6.5


jarl_1998

Recommended Posts

Hej

 

Hvilke skind vil I anbefalde til sådan en Ludwig?

 

Jeg tænker enten Remo Coated Ambassador, Remo Coated Ambassador X, Remo Coated Powerstroke 3 eller Remo Coated Emperor. Jeg vil ikke have Evans :-)

 

Hvad tænker I? :-)

 

- Oliver

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Den er svær - hvad vil du bruge lilletrommen til?

 

 

Der er lige nu et AmbassadorX på min SuperSensitive og det siger smock (på den der ufatteligt dybe og buldrende måde), men jeg skal ha' sat et almindeligt Ambassador på.

 

Jeg har lidt svært ved at bruge skind med indbygget dæmpning for tiden (Pinstripe, PS3 og PS4) for jeg synes ofte de dæmper mine trommer lidt for meget, plus at de dæmper "forkert" (hvis man kan sige det?). Det er som om at de skind tager toppen og øvre mellemtone - pludselig er der ikke meget mere tilbage i de områder, og det er trods alt deromkring en lilletromme bør markere sig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har prøvet med coated Ambassador, Emperor, Ambassador X, Emperor X og Evans power dot center.

Alle er fede, men jeg bruger mest Emperor X pga den lange holdbarhed

Link til kommentar
Del på andre sites

Emperor X er super fedt på sådan én hvis man godt kan lide at tæve igennem. Det lyder sejt og holder længe.

 

Men nogle af de andre muligheder du nævner er nok mere oplagte, hvis ikke du slår hårdt.

 

Sådan et skind er ikke super dyrt. Vælg en mulighed og prøv det af. Når det er slidt op kan du jo prøve et andet skind. En dag har du prøvet dem alle sammen, og kan vælge hvad du synes er bedst.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu