Gunnar Kristiansen Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Hermed - efter opfordring fra brugerne - et selvbyggerforum. Til gengæld kunne jeg godt tænke mig, at folk PM'er mig de eksisterende selvbyggertråde på siden, så jeg kan få dem flyttet herover God fornøjelse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
K Jay Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Det er sgu alt for fedt Gunnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaptajn Krogh Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Super fedt 'initiv' Krogh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 sådan skal det være! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkass Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 .. den altid opmærksomme Gunnar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaptajn Krogh Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Ja han er god nok ham Gunnar.....han ved hvad de unge de vil have krogh Link to comment Share on other sites More sharing options...
NavyGator Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Gunnar! Jeg er med kaptajnen på den her Godt 'initiv' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaptajn Krogh Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Jeg har lige smidt en PM til dig Gunnar Krogh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Det er sgu fee Gunnar!!! Så er der ingen undskyldninger for ikke at komme igang med at bygge selv foklens!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
theged Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Som kenneth siger... Jeg regner også med selv snart at gå i gang..! Genialt det forum du har lavet! intet mindre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik W Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 .. den altid opmærksomme Gunnar.. Først efter en halv snes PM fra mig i ugens løb Link to comment Share on other sites More sharing options...
esk Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Gude Gunnar ! ..så har man jo ingen undskyldninger for ikke selv at komme i gang !. HEP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA1967 Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 SÅDAN!! er jo selv så små i gang, med forberedelserne, til hjemmeb®yg... Ser frem til at følge dette nye forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Ja han er god nok ham Gunnar.....han ved hvad de unge de vil have også de gamle.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Er jeg den eneste, der ikke kan finde selvbyggerforumet oppe i den øverste menu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA1967 Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Nu du siger det!! I bar' lykkerus, tænkte jeg ikke at kigge på det!! Godt set!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Nu du siger det!!I bar' lykkerus, tænkte jeg ikke at kigge på det!! Godt set!! Så det også først i dag... Lykkerus er vist farligt! Men forummet er en genial idé! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted December 15, 2007 Author Share Posted December 15, 2007 Der er faktisk flere ting der ikke stemmer i menuen, men det bliver ordnet.....engang Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA1967 Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Til dem der ikke umiddelbart kan findet forummet, er linket her: Selvbyggerforummet Kan også findes under grej&gear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolajn Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 FEDT Gunnar! Glæder mig til at se hvad folk hoster op med under dette emne ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Jeg kan heller ikke finde det i menuen, ej heller det der " marctromme forum" der blev oprettet en gang. Men super fedt det er kommet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted December 15, 2007 Author Share Posted December 15, 2007 Til dem der ikke umiddelbart kan findet forummet, er linket her: Selvbyggerforummet Kan også findes under grej&gear. Jeg troede faktisk ikke at der var nogle der brugte disse menuer. Jeg tager får selv overblikket her: http://www.trommeslageren.dk/forum/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 Den øverste menu er da meget lettere at finde rundt i. Man kan hurtigt springe fra menu til menu og tilbage til forsiden. Det er da en lækker feature. Hvis vi skal have noget flyttet, skal vi så pm'e et link dertil eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted December 15, 2007 Author Share Posted December 15, 2007 Hvis vi skal have noget flyttet, skal vi så pm'e et link dertil eller? Gør bare det - jeg har lige flyttet en stak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Olsen Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 Jeg bruger også top menuen.. Og tak for forumet. For søren, man begynder virkelig at drømme om at ombygge et gammelt ludwig, gretch eller sådan noget. (siger jeg, der lige har fået det LÆKRESTE, spritnye sæt!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts